expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, April 3, 2012

.: Wedding nor dayah :.

Bismillahirrahmanirrahim


The pengantin     :      Nor Hidayah & Mohd Rashidi
Tarikh                :      31 Mac 2012 (Sabtu)
Tempat              :       Felda Tersesat Tersat, Ajil, Hulu Terengganu
Tema                 :       Para-para sakura
Hadirin & hadirat :          Amanino (driver, photographer)
                                  Snimah  (penjual ubat a.k.a pitching maker)
                                  Saadah (driver, partner gaduh snimah)
                                  Shidah R & Shidah A (hi...lama x jumpe...=)
                                  Su kecik (tak besar2...)
                                  Mc Zu &____ & aisa (tmpt kosong akan diisi next week)
                                  Mija & husband (sweet couple =))

The gambars... 
credit to amanino...(mana link blog mu???)




Nor Hidayah & Pasangan



























Lawo kan aku snap man? ngeheheheheh =))))








The 'rodak' group 










End up dgn mem'pow' snimah @ pizza hut... 







thanks snimah... we appreciate it for the sake of our stomach =)))))







penutup  :    semoga nor dayah & pasangan akan berbahagia hingga syurga... ameen. 
 
refleksi   :    i usually want to write as much as i can on my blog. but this time, wordless is much better... i guess. the more u write & talk, the more people arguing about u... sampai masanya... dunia akan berakhir. dont expect anything better than akhirat...


Allah...
ampunkan aku kerana aku tak mampu jd anak yg baik buat ibu bapa yg 
Engkau kurniakan padaku...
ampunkan aku kerana tak mampu menjadi saudara yg baik buat keluarga yg 
Engkau kurniakan padaku...
ampunkan aku kerana tak mampu menjadi pelajar yg baik buat pendidik yg 
Engkau kurniakan padaku...
ampunkan aku kerana tak mampu menjadi sahabat yg baik buat sahabat yg 
Engkau kurniakan padaku...



siapa jua mereka disisi, apa sahaja yg dikongsi bersama, rasa suka, duka... mereka adalah anugerah terindah yg Allah kurniakan sepanjang melalui kehidupan di dunia...
jika aku tidak mampu menjadi yg terbaik,
berilah aku petunjuk untuk tidak menyakitkan mereka...
agar kelak, kami tak akan terpisah lagi di akhirat sana...
ameen....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...