expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, August 2, 2012

.: Telekung Vietnam :.


Bismillahirrahmanirrahim

*sticky post jap*

Dear ateha & izzah, nih telekung yg aku dang snap. kalau ada berkenan di hati, sila roger me asap ok (sblm khamis). x pun pilih lu 3-4 kaler, kang ak amik lu, nnt jumpe pilih mula k. tp seriesly kain adalah sgt2 lembut, comfort, sejuk, dan yg penting murahhhhh! (dari harga asal la =)


ni pattern bunga timbul. jap zoom in sket.


ni namanya bunga sulam timbul. ada dlm 10 kuntum.
kod : 01 oren



kod 02 : dark purple



kod o3 : dark orange





ni corak bunga tanjung.
kod : 04 purple



kod 05 : pink guava




kod 06 : light pink
(amik yg ni sama ngan aku, heheh)




kod 07 : blue white




kod 08 : purple white



kod 09 : purple white 



kod 10 : green white



kod 11 : grey white






kod 12 : kerawang purple



kod 13 : kerawang pink

hok kerawang ni ak x snap byk. sb ak x prefer mana mu amik kerawang.
kain ye sedap, cotton lembut, tp kerawang tu boleh menyebabkan kegatalan yg amat kat tangan.( bg aku la)
tajam pun sehal lagi. tp ramai je hok amik kerawang ni =)
kalu kenang, oyak ah nk kaler mende, nnt aku try tanya owner dia.



last kod 14 : all white


ok, again... kalu nop, msg aku deh, tinggal komen sini pun dakpe.
tp rugi kalu dop amik. sb harga asal RM120 sepasang,
ni dapat 2 pasang dgn harga yg sama! tu yg aku pomot ngak...
**pomot tanpa komisen**


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...