expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, January 4, 2013

Ada apa dgn jumaat?



Bismillahirrahmanirrahim





comel sgt kan? =)))
 ye.. dah jumaat dah. so ada ape dgn jumaat???


Daripada Abu Hurairah katanya, Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: 
“Sebaik-baik hari yang terbit matahari ialah hari Jumaat. Pada hari itu Adam diciptakan dan pada hari itu juga dia dikeluarkan dari syurga. Pada Jumaat juga kiamat akan berlaku. Pada hari itu tidaklah seorang yang beriman meminta sesuatu daripada Allah melainkan akan dikabulkan permintaannya.”
 (HR Muslim)
 jadi mari sama2 berdoa demi kebaikan dunia dan akhirat yuk =)  dan alhamdulillah, setelah berhari2 hujan membasahi bumi, hari ni dah nampak kelibat matahari. tp ni tgh duk taip, intai tingkap mcm nk mendung balik. harap2 hari ni cuaca ok sampai ke malam. sat g nk kluar dating dgn mak, mlm kang kami ada 'date' jugak dgn ustaz azhar kat surau pok tuyu =)


btw, mlm ni jugak ada live maharaja lawak mega kat stadium tertutup gong badak. tp kita tgk la kan.. mana lg tinggi rating, kemah keming uai / mlm? konpem la uai menang... hehe eh tp zizan, jgn malu kan org kg ok.








last year... kalau la mlm ni diorg blh bergabung jugak... satu pok tuyu, satu stadium gong badak, amik dua2 letak tgh2, guna landasan airport. haha. wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...